środa, 31 maja 2017

DIY - łańcuch z lampkami na ogrodzie

Witam w upalne i słoneczne dni.

Przeorganizowałam moje miejsce odpoczynku i relaksu w ogrodzie.
W jednym ze znanych dyskontów kupiłam łańcuch z lampkami led w kształcie żarówek. Zasilany jest na trzy baterie.
Chciałam by lampki były przy stole, niestety mają jedną wadę, nie są przeznaczone na deszczową pogodę :( Montaż na cały sezon odpadał.
Wymyśliłam więc przenośne słupki :)



Kupiłam doniczki oraz długie paliki, które zaimpregnowałam i umocowałam do nich żabki od karniszy.


Tak wygląda doniczka po zalaniu betonem z kamyczkami i palikiem.


Koniecznie było utrzymanie pionu, więc przy zalewaniu doniczki betonem podwiązałam palik do belki. 
Na dół palika nabiłam wcześniej długie gwoździe, by lepiej się umocował.

Tak wygląda  całość ( akurat po deszczu)


Przenośne paliki można zawsze przestawić, schować, bądź udekorować :)
Na razie muszę się nacieszyć moimi lampkami, więc to one będą wisieć w tym sezonie.... 
Ale mam już pomysły na banerki z materiału, koronki, a może będą papierowe ... ;)





Do kolejnego razu :)
Garden Deco Style

1 komentarz:

  1. Z oświetleniem można się świetnie bawić i tworzyć niepowtarzalny klimat we wnętrzu i ogordzie! Dla mnie oświetlenie jest niesamowicie ważną częścią każdego pomieszczenia. Ja często bazuję na listwach świetlnych (tutaj są różne rzeczy:kliknij tutaj) i tworzę iluminacje na ścianach :) Polecam, super sprawa.

    OdpowiedzUsuń