sobota, 23 maja 2015

Romantyczna sobota w ogrodzie

Dziś również będzie ogrodowo. W roli głównej fiołek motylkowaty 'ALBIFLORA'
Buteleczka wykopana z ziemi, podczas ostatniego sadzenia róż :)
Uchwyt na sznurek zrobiłam sama z dwóch starych drewnianych świeczników.


Stare, przerdzewiałe puszki, które służą jako doniczki dla małych sadzonek pelargonii.




A tutaj bukiecik rogownicy kutnerowatej.


I jeszcze kawałeczek starej, emaliowanej, niebieskiej bryftanki, którąś kiedyś już pokazywałam.


Nareszcie znalazłam odpowiednie materiały na mój nowy stół ogrodowy tzw. "potting bench", które ostatnio podziwiam na Pintereście. Wszystko z odzysku, żelazny stelaż, od starego pieca, drewno z palet oraz stare drzwi, które zostawiłam po ostatnim remoncie :) Plan wyrysowany, a od poniedziałku ruszę z pracą nad nim. Wreszcie będę miała romantyczne miejsce na doniczki i inne ogrodowe pierdołki :)

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz