czwartek, 7 grudnia 2017

Zawieszki na choinkę

Witam,
przygotowałam kolejne dekoracje świąteczne - zawieszki na choinkę.
Wykorzystałam silikonowe foremki Iron Orchid Decor, masę papierową od Primy oraz gips ceramiczny.
Zawieszki są ze sklejki, które pomalowałam farbą w kolorze magnolii, następnie nakleiłam odlewy
i całość pokryłam delikatnie gesso. Na koniec przetarłam je szarą farbą metodą na suchy pędzel.







Tak wyglądają foremki i masa papierowa.


Zrobiłam jeszcze sobie kolejną durnostojkę ;) wykorzystując drewniany kawałek lampy i plastikowy dzwonek po cukierkach :) Oczywiście zapomniałam zrobić fotkę jak to wyglądało w częściach :)



Pozdrawiam.
Garden Deco Style

1 komentarz:

  1. 'Durnostojka' hahahaha Jaka śmieszna nazwa. W życiu czegoś takiego nie widziałam. Świetne to jest. Zawieszki też bomba. Jesteś bardzo kreatywna. Podziwiam Twój talent. <3

    OdpowiedzUsuń